Handel de eerste 1000 euro aan crypto gratis via deze link!

Verasity’s VRA-token verhoogt 300% vanwege zijn product- en verkoopstrategie

Verasity

Er zijn miljoenen uitgevers die met YouTube en Facebook strijden om hun mening. Omdat de meesten niet kunnen concurreren, voegen ze de YouTube-speler op hun site toe en hopen ze het beste. Het beste is niet veel. YouTube en Facebook bieden een beetje geld in ruil voor die ideeën en daarom sterven uitgevers als vliegen.

Eenvoudig een platform voor het delen van video’s bouwen is geen oplossing, ongeacht hoe goed het platform ook is, dat de moeite neemt om van YouTube af te gaan om een ​​beetje inhoud te bekijken wanneer ze een hele wereld aan inhoud op YouTube hebben. Zien kinderen onder de 18 jaar iets anders dan YouTube? Alleen hun favorieten zoals Walking Dead en Game of Thrones als ze het niet kunnen torreren.

Wat moet een uitgever doen tegenover deze monopolies?

Beloon gebruikers om content te bekijken die ze al leuk vinden op de uitgeverssite. Zodra een uitgever zijn eigen inhoud en weergaven kan beheren, nemen zijn inkomsten en betrokkenheid 4x toe. (IAB-statistieken) Redding voor uitgevers is via beloonde inhoud. Maar het probleem met de beloonde content van vandaag is dat beloningen overal ter wereld zijn en niet op één plaats. Sommige uitgevers belonen in kranten, anderen voor wedstrijden, punten en digitale tokens. Kijkers weten zelden wat uitgevers lonend zijn en waar.

Hoe hebben we dit probleem opgelost?

Verasity biedt hulpprogramma’s waarmee uitgevers YouTube en Facebook kunnen opnemen. De VeraWallet is ingebouwd in de videospeler (ga naar: verawallet.tv) en kan elke soort of beloning bieden zolang de standaardbeloning VRA is. Kijkers kunnen vervolgens al hun loyaliteitsprogramma’s, punten, verzilveringen vinden op één plek in hun videospeler die ze elke dag openen om video’s te bekijken.

Is deze oplossing uniek?

Het is octrooi aangevraagd en uniek en voor zover wij weten zijn er geen platforms die een vergelijkbare technologie en oplossing bieden.

Hoe helpt dit VRA?

Uitgevers kopen VRA tegen marktprijs om gebruikers te belonen om inhoud te bekijken, zich te abonneren met korting en een bepaald aantal acties te doen. De aankoop van VRA door uitgevers stimuleert de economie en vergroot de pool van VRA-gebruikers.

VRA Ecosysteem

Betalingen, loyaliteit en beloningen maken transacties mogelijk tussen uitgevers, contenteigenaren, merken, adverteerders en kijkers. Ze communiceren rechtstreeks met elkaar en alle transacties worden verzorgd door VRA, dus er is geen behoefte aan tussenpersonen zoals YouTube of Facebook.

VRA ecosysteem

Hoe werkt het?

● Kijkers bekijken video’s en advertenties op een website met Verasity-technologie en worden beloond met VRA. Ze worden ook meer VRA beloond voor het verwijzen van meer gebruikers.

● Uitgevers kopen VRA om gebruikers te belonen en waardevolle doelgroepen te bouwen waarmee ze inkomsten genereren via advertenties, e-commerce of abonnementen.

● Om potentiële klanten te bereiken en te betrekken bij het bekijken van video’s, kopen adverteerders VRA om kijkers te belonen voor het bekijken van hun advertenties. Hiermee wordt de werkelijke waarde van elke weergave vrijgegeven.

● Gebruikers kunnen hun VRA inzetten en dagelijkse beloningen ontvangen om dit te doen. Het VRA-programma Staking stimuleert de economie om VRA te houden. Lees ons bericht hier voor volledige informatie over het uitzetten van VRA.

● Verasity richt zich op een breed scala aan uitgevers en gebruikers die een eenvoudige conversiemethode implementeren zodat gebruikers hun VRA kunnen kopen en uitwisselen.

Hoe verspreidt Verasity zijn Video Player-technologie naar miljoenen uitgevers?

Wanneer u uw favoriete inhoud op een website bekijkt, is het waarschijnlijk dat deze wordt aangedreven door een van de 10 videospelerplatforms die videostreaming domineren. Deze omvatten Vimeo, JW Player, Brightcove, Video.js, Kaltura en anderen. De meeste van deze platforms zijn van business to business en daarom heeft u misschien nog nooit van hen gehoord, maar de grootste omroepen ter wereld zoals Discovery, Eurosport, Fox, Sky, BBC, Viacom, Lamborghini (ja, de Lambo-site) maken gebruik van video van derden platforms om video-streaming mogelijk te maken van de inhoud die u graag wilt bekijken.

Doordat Verasity zijn technologiemodule in al deze platforms voor videospelers integreert, is video met Verasity alomtegenwoordig en beschikbaar voor elke uitgever, wat betekent dat potentieel miljarden kijkers in VRA kunnen worden beloond.

Een belangrijk doel voor Verasity in 2019 is om video-uitgevers aan boord te krijgen. Om dit mogelijk te maken, ontwikkelen we integraties met veel toonaangevende tools zoals Vimeo, JW Player, Brightcove en anderen, zodat uitgevers snel en gemakkelijk Verasity-technologie kunnen gaan gebruiken en daardoor de vraag naar VRA kunnen vergroten. Door de huidige workflow van uitgevers niet te onderbreken, hebben we het voor elke uitgever eenvoudig gemaakt om zijn kijkers VRA-beloonde video te bieden. Onze unieke spelertechnologie is al beschikbaar voor 280.000 video-uitgevers met 240 miljoen gebruikers en 50 miljard maandelijkse weergaven.

branding

De Verasity-videospeler, VeraWallet en toekomstige Verasity-producten worden ‘Powered by Verasity’ gebrandmerkt, zodat kijkers zullen zien dat de technologie Verasity is. Verder door kijkers te belonen met VRA en doorverwijzingen aan te bieden, zullen VRA en Verasity als een naam worden verspreid in de online videowereld. VRA zal synoniem zijn met beloonde video!

Over Verasity

Verasity.io is een toonaangevende videospeler die unieke beloningsvideo-spelertechnologie levert aan grote video-uitgevers over de hele wereld.

Met de gepatenteerde videospeler kunnen VRA-beloningen, aanmeldingsmogelijkheden en loyaliteitsprogramma’s worden ingebed in de portemonnee van de videospeler. Onze unieke spelertechnologie is al beschikbaar voor 280.000 video-uitgevers met 240 miljoen gebruikers en 50 miljard maandelijkse weergaven. Dit brengt betrokkenheid, doelgroepen en inkomsten terug naar sites van video-uitgevers van YouTube. Ons op aandacht gebaseerde model creëert een bloeiende VRA-token-economie tussen kijkers, video-uitgevers en adverteerders.

Verasity is de toekomst van online video.

Verasity-producten omvatten:

  • Genesis Player: genesisplayer.com, VeraWallet: verawallet.tv. VRA (ticker)
  • Handelt op HitBTC: https://hitbtc.com/exchange/VRA-to-BTC, https://hitbtc.com/exchange/VRA-to-eth. DCoin: https://www.dcoin.com/currencyTrading/VRA_ETH Exrates.me.
  • VRA kan worden ingezet voor 36% jaarlijkse rente op https://verawallet.tv.
  • Controleer de prijs van VRA-token op CoinCodex en CryptoCompare. Doe mee met onze telegramchat op https://t.me/verasitychat.

Volg ons:

  • https://verasity.io
  • http://t.me/verasitychat
  • https://facebook.com/verasitytech
  • https://www.linkedin.com/company/verasity
  • https://www.reddit.com/r/verasity
Ook interessant
Mijn ouders kopen crypto: Deel 23