Nodis, het game platform voor online marketing en influencers - Bitcoinsaltcoins.nl
Altcoins/Bitcoins traden bij Bitvavo met iDEAL - BONUS!

Nodis, het game platform voor online marketing en influencers

Het platform dat door NODIS wordt voorgesteld als een oplossing voor de mismatches en moeilijkheden op de sociale netwerkmarkt, heeft tot doel de problematische punten van sociale netwerkmarketing op te lossen via het “Challenge-programma”. In het platform dat door het founding-team wordt voorgesteld, kunnen bedrijven een uitdaging op het platform plaatsen waaraan mensen kunnen deelnemen. Het kan zoiets zijn als “een selfie nemen voor een winkel en deze publiceren op sociale netwerken”. Zodra de gevraagde uitdaging is ingediend voor beoordeling, kunnen platformgebruikers stemmen als ze voldoen aan de uitdagingscriteria.

Zowel goedgekeurde deelnemers als kiezers aan de meerderheid zullen worden beloond met NODIS-tokens. NODIS-tokens kunnen alleen worden gekocht door GAS-tokens uit de NEO-blockchain tijdens hun 2 verkoopfasen. De oorspronkelijke tokens van het platform zijn ontworpen om te worden ingewisseld voor vouchers van producten / services in Nodis.io. Daarom zullen er gevallen van gebruik en nut zijn. In essentie is het de eenheid van de uitwisseling van het ecosysteem vanaf de eerste dag, en het is de bedoeling nieuwe gebruiksgevallen te genereren door middel van incorporaties en toekomstige partnerschappen.

Bureaus en merken willen samenwerken met beïnvloeders van sociale netwerken, meestal om hun marketingstrategieën te ontwikkelen. Beïnvloeders geven frisheid aan niet-zo-verse merken; op hun beurt zijn ze constant en hebben ze meestal een goed publiek. Het feit dat ze mensen zijn die gerelateerd zijn aan de doelcliënt van de promotie, concludeert dat ze weten hoe ze moeten dialogeren met hun publiek. Daarom hebben ze, door actief te zijn in sociale netwerken, reputatie en vertrouwen verdiend onder hun volgers. Kortom, ze bereiken het doel om te helpen contact te maken met de gebruiker.

De rol van influencers met Nodis in een digitale inheemse leeftijd

Het is een feit, tegenwoordig creëert de rol van de influencers een toenadering tussen het merk of product en de eindklant. Nabijheid is onderdeel van de marketingstrategie die de rol van influencers ondersteunt. Interactie met volgers, het tonen van empathie, nabijheid en gelijkenis met hen is iets dat een revolutie heeft teweeggebracht in het wereldwijde online verkoopmodel. Duizenden gevallen zijn te vinden op sociale netwerken. Hiervoor zijn de influencers die communicatievaardigheden tot stand hebben gebracht onmisbaar. Daarom zorgt het creëren van vertrouwenskoppelingen tussen de partijen voor een omgeving van loyaliteit.

Aan de andere kant is kennis noodzakelijk; gekoppeld aan communicatieve vaardigheden biedt een duurzaam verhaal om te communiceren. Dit maakt het ook voor de klant gemakkelijker om correcte en onvervormde informatie te ontvangen. Nodis biedt een ecosysteem waar stakeholders samenkomen. Een promotie dichter bij de consument creëren. Of het nu wellness, gezondheid, technologie of een digitale creatie is … het is belangrijk dat alle partijen een solide basisversie behouden. Nodis biedt een ecosysteem waarin de gemeenschap en adverteerders samenkomen om synergieën te genereren en deelnemers te stimuleren.

In een digitaal tijdperk waarin influencers zich hebben vermenigvuldigd, biedt Nodis een omgeving op maat, ondersteund door de NEO-blockchain; waar influencers een essentiële rol spelen door op verschillende manieren deel te nemen aan de materialisatie van campagnes. Gebruikers zullen zowel worden beloond voor het maken van inhoud als voor het met succes beoordelen van inhoud die is gepubliceerd door andere gebruikers. Op deze manier wordt de inhoudsevaluatie gedecentraliseerd en krijgen de betrokken partijen recht op een beloning.

Eerste verkoop van de details van de NODIS-token en de uiteindelijke productontwikkeling

Na de eerste financieringsronde wordt verwacht dat in juni een minimale eerste versie van het product (MVP) kan worden gecontroleerd. Het voorgestelde initiatief is om voldoende middelen te verwerven voor 1 jaar uitgaven om het eindproduct te ontwikkelen. Met een minimale verzameling van $ 358.140 (soft cap) tot een maximum van $ 880.000 (hard-cap). Elk NODIS-token is gewaardeerd op 0.1105 GAS. In deze eerste fase zou al het benodigde kapitaal voor het eerste jaar van operaties gegroepeerd zijn, waaronder:

  • Salaris van de belangrijkste leden om fulltime te werken
  • Extra werving van junior-ontwikkelaars en marketeers
  • Marketinginitiatieven, werkruimte, apparatuur, juridische en andere bedrijfskosten

Tijdens de tweede financieringsronde en na het voltooien van het eindproduct, zal het verhoogde fonds Nodis toelaten om tot 4 jaar te werken zonder dat er verder kapitaal nodig is. De planning in de Nodis-documenten stelt een model voor van stabiliteit op middellange en lange termijn voor alle partijen. Daarom zijn de verwachtingen van de oprichters op de middellange tot lange termijn gericht op een stabiele groei in de gebruikers- en klantenbasis. Voor meer informatie over de verkoopfasen en het NODIS-token, raden we aan de whitepaper te bekijken).

De verdeling van de NODIS-token geprogrammeerd voor een afnemende en proportioneel eerlijke emissie

Er wordt een leveringslimiet van 100 miljoen tokens ingesteld, waarvan 20.000.000 beschikbaar zijn voor de eerste verkoop. Hoewel het beschikbare bedrag voor investeerders laag is (20%), wordt het gecompenseerd door een hoog percentage in de distributie gebruikers die lid zijn van het platform. 55.000.000 NODIS-tokens (55% van het totaal) zullen worden uitgedeeld aan degenen die de uitdagingen of taken van het Challenge-programma voltooien en bespreken. Daarom zal een groot deel geleidelijk worden gedistribueerd, afhankelijk van de activiteit van het platform en de gebruikers. 10% van de distributie zal worden gereserveerd voor marketing en andere initiatieven die een actieve interesse in het platform behouden. Nodis maakt gebruik van een werktest-concept waarin de bovengenoemde taken worden beloond in verhouding tot de resterende tokens die moeten worden uitgegeven.

De toewijzingssnelheid begint bij 55 NODIS-tokens voor elke taak. 80% van de beloning gaat naar de Challenger Challenge (44 NODIS-tokens). Voor kiezers die de geaccepteerde meerderheid (goedgekeurd) vormen, 12% van het gedeelde tarief (6.6 NODIS). En aldus 100% voltooid, zal 8% naar de meerderheid gaan die een Challenge-inzending heeft verworpen (4.4 NODIS). Naarmate de toevoer van circulerende NODIS-chips toeneemt, neemt de emissiesnelheid proportioneel af om een ​​geleidelijke bescherming van de symbolische waarde te waarborgen. De berekening van de daling is [Resterend te ontvangen munten gedeeld door 1 miljoen] en kan daarom worden verwacht op basis van de resterende reserves.

Voorbeeld van distributie van NODIS-tokens met behulp van het ontworpen werkbewijs

Als de totale reserve voor uitgifte bijvoorbeeld 55 miljoen tokens is, worden 55 NODIS-tokens toegewezen voor elke voltooide uitdaging. Dit is het resultaat van het toepassen van [resterende tokens die moeten worden uitgegeven, gedeeld door 1 miljoen]. Aangezien het afneemt met de uitgifte van nieuwe Uitgevoerde uitdagingen, als we aannemen dat de uitgiftevoorwaarden dalen tot 53 miljoen, daalt de uitgiftetarief per voltooide Uitdaging tot 53 NODIS Tokens. Alle berekeningen worden in realtime uitgevoerd, omdat de reserve afneemt omdat de tokens worden toegewezen aan gebruikers op basis van hun activiteit. In het hierboven gegeven voorbeeld wordt een vroeg scenario waargenomen met alle NODIS-tokens van het uit te zenden Challenge-programma.

Hoe kunt u NODIS-munten kopen op de officiële website

Als u meer in detail wilt weten hoe u kunt deelnemen aan de aankoop van NODIS-tokens, kunt u de officiële website, documentatie of sociale netwerken bezoeken die we hieronder delen.

Links