DRIFE, een oplossing voor gecentraliseerd rijgenot. Drife.one introduceert het DRIFE-platform, naar een gedecentraliseerd transportecosysteem aangedreven door de blockchain. Het doel van DRIFE is om het bestaande zakelijke bedrijfsmodel te verstoren en de tussenpersonen bij de transacties te elimineren. Het is ook een systeem dat is ontworpen om de waardecreërers van het rijklare ecosysteem kracht bij te zetten. In de opkomende markt van privé-vervoersdiensten omvatten deze waardescheppers bestuurders en ontwikkelaars van gemeenschappen.
Particuliere transportplatformen hebben een nieuw paradigma voor de industrie gecreëerd. In tegenstelling tot de taxi-industrie is het type klanten veranderd. Het huidige verouderde taximodel was een hot topic in Spanje (nog steeds een onopgelost conflict) en ook op veel andere gebieden. De basisbehoeften zijn misschien niet veranderd, maar onze specifieke behoeften wel.
Technologie heeft nieuwe opkomende markten, nieuwe behoeften en vervolgens nieuwe niches gecreëerd. In dit vergelijkende kader hebben traditionele taxisystemen hun manier van werken echter niet veranderd. Tegelijkertijd hebben haalbare alternatieven het model op een schaarse, ontoereikende manier gevarieerd.
Voordelen van het DRIFE-platform ten opzichte van het huidige model
Taxibedrijven gereguleerd door staten of transportautoriteiten hebben zich weinig ontwikkeld. Dit heeft het moeilijk gemaakt, het karwei van het businessmodel voor alle partijen is duidelijk. Dit leidt tot verschillende problemen, inkomenswinsten geminimaliseerd onder druk, bestuurders die lijden aan strikt arbeidsbeleid, en als klap op de vuurpijl dat dit heeft bijgedragen aan trage en dure bureaucratie. Zo vinden we verschillende punten om te beoordelen.Over het algemeen worden makers van de beste waarde in de transportserviceketen vaak als vanzelfsprekend beschouwd, waardoor het probleem nog langer blijft hangen en complexer is.
DRIFE richt zijn inspanningen op het veranderen van de trend door een wereldwijde standaarddienst te creëren die in staat is om het rijdende ecosysteem binnen de transportsector te herstructureren. Dit is waar het voordeel van blockchain-technologie voor komt. Eenmaal geïntroduceerd, is het in staat om systemen te verstoren en het evenwicht in het economisch systeem te herstellen.
Concurrentie binnen het ecosysteem kan al een felle leidende branchegigant zijn, zoals Uber, die verregaande marktinvloed hebben. Het voordeel van DRIFE is echter gebaseerd op zijn gedecentraliseerde methodologie en bestuursstructuur op basis van de blockchain-technologie, die naar verwachting de doelstellingen van DRIFE zal versnellen zodra deze de markt betreedt.
Het model voorgesteld door het DRIFE-platform
In de beginfase zal een van de prikkels een belangrijke rol spelen. Tegenwoordig zien bestuurders in veel echte scenario’s hun eigen collega’s als directe concurrentie. Dit breekt collaboratieve gemeenschapsrelaties, en ontwerpt de leden als een eindresultaat. Bestuurders in het ecosysteem van DRIFE ontvangen prikkels voor het introduceren van andere stuurprogramma’s op het platform, die de groei van de service bevorderen.
Tegelijkertijd creëert het synergieën voor community building onder chauffeurs, een essentieel onderdeel voor het creëren van waarde en consensus. Aangezien betalingen voor service op het platform worden uitgevoerd via peer-to-peer (P2P), worden tussenpersonen verwijderd naast hun onredelijke commissies.
Dit is van nature een verbetering van de dienstverlening, inclusief sociale voordelen. Een betere verzekering in verband met voertuigen is een kwestie van maatschappelijk nut (voor alle partijen) en is alleen mogelijk in een scenario waarin de bestuurder het zich kan veroorloven om te betalen. De bestuurder weer macht geven, leidt wederom tot betere service en een betere juridische dekking voor de partijen.
Whitepaper
Zoals in de whitepaper Drife.one staat, is ride-hailing een cloudbedrijf. In tegenstelling tot de traditionele taxi-industrie zijn de successen van deze platforms in grote mate afhankelijk van gebruikerservaringen (UX) en het ontwerp van de gebruikersinterface (UI). Twee zeer belangrijke elementen die een belangrijke rol spelen in elk platform dat zich op riten richt. Bestuurders en passagiers zijn twee essentiële onderdelen zonder welke het bedrijfsmodel geen zin zou hebben. Alles werkt echter goed dankzij de ijverige inspanningen van de ontwikkelaars. Hiermee is de cirkel voltooid. In een geconsolideerde digitale revolutie zijn ontwikkelaars van vitaal belang voor alles wat gebeurt “achter de schermen” gematerialiseerd zonder de uiteindelijke ervaring bewust te beïnvloeden voor de gebruiker. Alles op het platform zou altijd net zo goed moeten werken als de eindgebruikers.
Het belang van ontwikkelaars in het nieuwe digitale tijdperk
De ontwikkelaars op het DRIFE-platform hebben het potentieel om binnen de applicatie nuttige faciliteiten te creëren. Dit heeft de neiging om de rij-ervaringen te verbeteren en daarom het ecosysteem te optimaliseren. Ontwikkelaars kunnen fouten helaas ook detecteren en corrigeren aan de kant van de ontwikkelaar, dit wordt vaak over het hoofd gezien.
In een geval waarbij de ontwikkeling van verplaatsing / transporttoepassingen wordt uitbesteed, kunnen ontwikkelaars gemakkelijk beslissen om niet te storen. Soms, zodra de deadlines zijn gehaald en het product is afgeleverd, wordt de relatie op korte termijn onderbroken. Over het algemeen is het feit eenvoudigweg te wijten aan een gebrek aan motivatie.
Het model van dit project biedt een stimuleringsmodel voor ontwikkelaars, dat op zijn beurt hun waarde binnen de waardeketen versterkt. Dit is een van de belangrijkste voordelen van het DRIFE-platform – zelfs een model voor alle partijen op basis van de langetermijnvisie.
Het IEO-token is nu beschikbaar met vier bonusfasen
In het geval van het IEO-token zijn de acquisitiestadia voor vroege investeerders vier. Na het voltooien van de eerste fase van de vier bedongen (de privéverkoop), kan het IEO-token nu worden gekocht. Momenteel bevindt het zich in de tweede fase (voorverkoop).
De basiswaarde zonder bonussen is $ 0,25. Degenen die geïnteresseerd zijn in deelname krijgen een bonus van 20% (prijs van het IEO-token tijdens genoemde bonus, $ 0,20 / token) tijdens de resterende periode van fase 2; die eindigt begin maart, plaatsmakend voor de volgende fase (uitverkoop 1) op 10 maart. Tijdens uitverkoop 1 (derde fase) wordt de bonusperiode verminderd met 5%. Op deze manier laat het 1 achter op een bonus van + 15% op de vaste basisprijs. Ten slotte begint de laatste bonusperiode op 10 april; tijdens de laatste periode (uit 2) wordt de verwerving van tokens beloond met een extra 10%.
Als u de aspecten van het project in meer detail wilt weten, nodigen we u uit om de openbare documenten over het DRIFE-project te bekijken. U kunt veel meer uitgebreide informatie vinden, zoals de verdeling van de ingezamelde gelden in de whitepaper. Gerelateerde marktstudies en allerlei details zijn ook beschikbaar op hun website.
Website & officiële links – DRIFE (IEO)
Officiële website – https://www.drife.one/
Maak verbinding met DRIFE – https://t.me/Drife_officialchat
Volg DRIFE op Twitter – https://twitter.com/Drife_official
DRIFE officiële Facebook – https://www.facebook.com/drife.official/
Profiel en berichten – https://medium.com/@drife_official
Whitepaper – https://www.drife.one/wp-content/uploads/2019/02/Drife-Whitepaper-v1.2.pdf